WENSEN LIJST

MOGILIF-PODOLSKY Pastor Paul
Kleding, inrichting nieuwe kerk, Emilia kantoormeubelen, stoelen, 2 laptops, vloertegels, vishengels.

SOCIALE DIENST directeur Valadimir Podwianoek van 500 bejaarden in de regio en een bejaardentehuis in Grabawskie.
Po stoelen, Nachtkastjes, Beddengoed, Matrassen, incontinentiemateriaal, Wasautomaat, handdoeken, nog 40 mtr. leuning, RVS keuken werktafel, keukenmaterialen, loopstokken rollators, invalidewagens.

KINDERTEHUIS (TBC)   directeur  Oksana Dmitrivna

Geld voor tegels voor de wanden van de doucheruimte 6,5x6,0x3,0 m hoog, 40x kindermatrassen afm. 140x50 speeltafels trapeziummodel laag, kinderstoelen 30-32 cm.

SCHOOL  dorp 30 km richting Doenawitse 110 kinderen

11 klassen hebben ze nog 3 klassen oud meubilair (klas 12 a 14 kinderen) 40xschooltafels 76 cm, 50xstoelen 43-46 cm, krijt, schoolborden.

SCHOOL  LADOWA 5km   130 kinderen  kinderen schooltafels, stoelen. aantal nog niet bekend.

CEMERIWITSE KERK pastor Vasylb

Voor het Leger materialen kleding en schoenen , Fietsen. vishengels, tafels stoelen. Brandweermaterialen, pakken, laarzen, helmen, Brandweerauto, Ziekenauto

CHEMERIVITSI ZIEKENHUIS (pastor Vasylb)

verstelbare Bedden , Matrassen 190x70,kussens,lakens,dekens, Kinderafdeling kinderbedden, babybedden 60x46cm 70 cm hoog, Hartslagmeter (pulsoxymeter) voor pasgeboren baby’s hartslag te meten!!! 20xMatrassen 200x90 cm.

SCHOOL 100 kinderen werkt tevens de vrouw van Pastor Vasylb

kinderspeelgoed, tafels, 20x bed en matrassen 130x60 cm 20x bedmatrassen 140x65 cm 15x bedden compleet,wandtegels wasruimte 6,5x3,5mtr 3,0 m hoog, 20xkinderstoelen 36 cm hoog.

SCHOOL (gehandicapten) grote speel materiaal ballen spellen (sjoel) grote puzzels

INTERNAAT 45 weeskinderen 6-16 jaar speelmateriaal voetballen, tafeltennis, sportmaterialen fitness 20 fietsen spellen.

GORODOK rayon burgemeester Sergei Zworovsky voor het ziekenhuis (waar ze al 20 jaar aan bouwen) Ziekenhuisbedden verstelbaar, matrassen, beddengoed. Kleding, tafels stoelen keukenmateriaal. kinderbedden, invalidewagens, rollators.

LONKY (bij Kmelnitsky) Pastor Consaroek uit Kamenets-Podilsky voor het bejaardentehuis daar. kleding, schoenen. Dekens, matrassen, incontinentiemat. nachtkastjes.

KAMENETS-PODOLSKY Consaroek Julia Zawodowska 2 meisjes kindertehuizen behoefte aan speelgoed, meisjeskleding, loopkarren, invalidestoelen, rollators,

ALGEMEEN:
Hengels, Medicijnen, incontinentiemateriaal (ook aangesproken verpakking) medische apparaten. AED apparaten. Overgordijnen en rails. Kleine stevige bijzetkastjes, nachtkastjes, schoonmaakmiddelen, emmers, zeep, tandpasta, handdoeken, scheergerei, rollators, invalidewagens, elektrische boilers 50 ltr , gereedschappen, lasapparaten, ziekenhuisbedden, matrassen, dekens, lakens.