SPONSORS
klik op de foto van u keuze

Stichting Keer op Keer Heiloo/Keerpunt Foundation hebben besloten om een bedrag van € 700,00 te doneren.
De heer Jan Pilkes zorgde ervoor dat de Stichting over een prachtige dubbel asser kan beschikken voor het vervoer van onze humanitaire hulpgoederen.

Zaterdag 11 juni 2016 gingen Jos Zomerdijk, Wietske Valkema, Ria Beerse en Jan Pilkes, onder begeleiding van Jetze Valkema, van start voor een fietstocht van 30 kilometer gesponsord door de Rabo Bank. Het vertrek was tussen half negen en kwart voor negen bij Sportpaleis de Meent te Alkmaar. In eerdere berichten waren de voorwaarden, dat maximaal 10 fietsers per vereniging mochten deelnemen voor € 30,00 euro elk, is nu door de vele aanmeldingen veranderd in maximaal 4 deelnemers voor € 50,00 elk met een totaal van € 200,00 ipv € 300,00. Dus haalde deze mensen € 200,00 binnen voor de Stichting.
De Plusmarkt aan de Driemaster te Graft de Rijp voorziet ons regelmatig van de benodigde banendozen waar wij onze kleding e.d. in kunnen verpakken.
Van mevrouw Ria Voets kregen wij via Ria Bakker tijdens een Rode Kruis vakantie, 50 euro voor de Stichting.

De familie Wind uit Grootschermer sponsort aan Pastoor Vasyl, 2 grote boodschappentassen vol met snoepgoed voor het komende Sint Nicolaas feest in de Oekraïne (dat daar 14 dagen later is) voor 300 arme kinderen.
Jan Pilkes masten heeft als sponsoring voor de stichting Ukraine - Holland een verdiepingsvloer aan laten leggen in een van zijn panden met de daarbij passende stellingen.
De firma Gourmet heeft voor een volgend transport de kosten voor één vrachtwagen gesponsord.
Van Jos en Petra uit Alkmaar kregen wij 50 euro voor de chauffeurs die deelnemen aan de trip van 22 mei.
De firma De Boer Transport heeft een transport met eigen vrachtwagen en twee chauffeurs gesponsord.
Directeur Cees de Jong van Overdie Ferro sponsort elke keer het wegen van de wagens.
De heer J. Pilkes kocht voor zijn bedrijf een vrachtwagen. De Stichting mag die voor zijn transporten naar Ukraine gebruiken