Dit zijn onze sponsors: (klik op de logo's of de namen onderaan de pagina voor de website, en op het pijltje terug in de browser om weer terug te keren naar deze pagina!)

Gourmet B.V. is al een aantal jaren trouwe sponsor van de stichting en ondersteund ook onze bijzondere projecten (Diana).

X op X is een Kringloopwinkel in Heiloo en wisselt goederen en diensten uit met de stichting, ook financieren ze van tijd tot tijd transporten. X op X is ook een soort inspiratiebron voor het opzetten van een kringloopwinkel in Chemerivitsi.

De Boer transportbedrijf in De Rijp is ook al jaren trouwe sponsor en helpt naast het sponsoren van een truck met oplegger voor transporten ook door (container)ruimte op het bedrijfsterrein ter beschikking te stellen en allerlei andere hand- en spandiensten.

JPM masten is het bedrijf van onze voorzitter Jan Pilkes die met vele anderen toch het kloppend hart van de stichting belichaamt.

Overdie staal het bedrijf waar wij voor elk transport gratis de voertuigen mogen wegen.

De Plus supermarkt van Graft De Rijp, die haar lege emballage in de vorm van bananendozen ter beschikking stelt waarin wij de (kleine) spullen verpakken.

Transportbedrijf Jan Smit uit Grootschermer, de eigenaar Jan Smit vond het prachtig om een keer belangeloos met zijn truck een hulptransport mee te maken samen met zijn zoon Sam.

Transportbedrijf Tuitel, waarvan de eigenaar Dennis een transport van een truck heeft gesponsord en zelf als chauffeur met een oud-werknemer deze tocht heeft ondernomen.

Reclame-en grafisch produktieburo Resync, die gratis de visitekaartjes van de stichting heeft verzorgd.

Hans Anders Alkmaar die regelmatig oude (modellen) brillen ter beschikking stelt voor de Oekraiense bevolking die de aanschaf van een dergelijk hulpmiddel niet kunnen bekostigen.

Blitskikker Webdesign- Haarlem voor de website ondersteuning.

Tekstbureau C & M media in De Rijp voor het corrigeren en schrijven van teksten.

Verder zijn er nog een vijftal bedrijven/instellingen en/of misschien beter personen die de stichting een warm hart toedragen door regelmatig geld aan de stichting te doneren, al dan niet op bedrijfsmatige basis:

Dit voorjaar (2018) hebben we enkele nieuwe acties opgestart:

Actie Diana

Pamperactie

Kringloopwinkel Chemerivitchi
Meer hierover zie de pagina: "De stichting actueel"